Notizie di l'industria

A struttura di basa di a porta di garage remota

2021-11-11
A parte trasmittente dia distanza di a porta di garagehè generalmente divisu in dui tipi, vale à dì, u cuntrollu remota(remota di porta di garage)è u modulu di trasmissione. U cuntrollu remoto è u modulu di cuntrollu remoto sò per u modu di usu. U cuntrollu remota pò esse usatu indipindentamente cum'è una macchina cumpleta, è a linea di uscita esterna hà una testa di pila di cablaggio; U modulu di cuntrollu remoto hè utilizatu cum'è cumpunente in u circuitu è ​​hè appiicatu secondu a so definizione di pin. U vantaghju di usà u modulu di cuntrollu remoto hè chì pò esse cunnessu senza saldatura cù u circuitu di l'applicazione, u picculu voluminu, u prezzu bassu è fà u megliu usu di tuttu. Tuttavia, l'utilizatori deve veramente capisce u principiu di u circuitu. Altrimenti, hè cunvenutu à aduprà u telecomando.

In generale, a parte riceventea distanza di a porta di garagehè ancu divisu in dui tipi, vale à dìtelecomando di porta di garage super eterodinaè modu di ricezione super rigenerativaa distanza di a porta di garage. U circuitu di demodulazione super rigenerativa hè ancu chjamatu circuitu di rilevazione super regenerativa. In fattu, hè un circuitu di deteczione regenerativa chì travaglia in u statu di oscillazione intermittente. U circuitu di demodulazione supereterodina hè uguale à a radiu supereterodina. Hè dotatu di un circuitu d'oscillazione lucale per generà signali d'oscillazione. Dopu à mischjà cù u signale di frequenza di u trasportatore ricevutu, u signale di frequenza intermedia (in generale 465kHZ) hè ottenutu. Dopu l'amplificazione è a rilevazione di frequenza intermedia, u signale di dati hè demodulatu. Perchè a frequenza di u trasportatore hè fissa, u so circuitu hè più simplice di quellu di una radiu. U receptore superheterodyne hà i vantaghji di stabilità, alta sensibilità è capacità anti-interferenza relativamente bona; U receptore super regenerativu hè chjucu è prezzu. Facile à risolve.
X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept